neděle 4. února 2018

Jak jsem si vyrobila kryt na mobil dle mého gusta!

Ráda bych ti představila webovou stránku www.belabel.cz, kde si můžeš vytvořit produkty dle svého gusta. Primárně je možnost vytvořit si vlastní tričko s potiskem, ovšem nejen tričko! V nabídce jsou i mikiny, tepláky, čepice, zástěry, ale také věci, jako jsou plyšáky, hrníčky, kryty na mobil, placky, tašky nebo zrcátka. Tento web nám dává doslova neomezené možnosti!

Já vždycky ráda podpořím takové typy webových stránek, které nám zprostředkovávají vytvoření originálního kousku. Je to skvělý tip na dárek, který rozhodně potěší, jelikož bude personalizovaný a jedinečný - nikdo jiný nebude mít stejný kus. Navíc i ceny jsou příznivé.



Plyšák žirafa

Když je řeč o dárcích, já se rozhodla vytvořit dva dárky pro sestru a jejího přítele, kteří mají nově přírůstek do rodiny. Kolem malého andílka se momentálně točí celý jejich svět. Vytvářejí jí místo jí na míru, kde se bude cítit nejlépe. A do tohoto místečka jsem jim pořídila dekoraci v podobě plyšáku s fotografií. Nejen že je to hračka, s kterou si bude malá za chvíli hrát, ale vypadá to také skvěle na poličce dětského pokojíčku.


Nechala jsem vytvořit plyšovou žirafu, která má na sobě tričko s fotkou malé Emičky. Plyšák mě moc potěšil svou kvalitou. Je na dotek příjemný, nikde nečouhají žádné nitky, nepelichá… zkrátka velmi kvalitní produkt. A tričko s fotografií? Tisk je bezchybný! Skutečně dobrá práce. Plyšák momentálně zdobí království malé holčičky. Na výběr máš z různých plyšáků (medvědi, králíčci…) a samozřejmě si jej můžeš dotvořit dle svého gusta - různé motivy, obrázky, nápisy… Konečná cena byla 425 Kč.

Klíčenka ovál

A když už jsem byla u objednávky, přidala jsem tam i malou "blbůstku" v podobě klíčenky. Ano, je to malý detail, ale rozhodně potěší. Do klíčenky v oválovém tvaru jsem přidala fotografii holčičky. Takto ji mohou mít vždy u sebe... Opět je zpracování velmi kvalitní a nemohu si stěžovat. Personalizovaná klíčenka navíc stála jen 150 Kč a při množstevní objednávce je sleva. Na klíčenku si můžeš dát jakoukoliv fotku, použít motiv z nabídky nebo dát nějaký nápis - to je jen a jen na tobě.

Obal na iPhone SE

A konečně se dostáváme k dárku, který jsem si vytvořila od sebe pro sebe. Jedná se o kryt na iPhone SE, který vlastním. Tato webová stránka vytváří kryty a pouzdra pro různé telefony - třeba je tam i ten tvůj model . Já vždycky bojovala s tím, že jsem měla určitou představu o krytu, jenže prodejci ne a ne naplnit mé touhy. Tak proč bych si tedy nevytvořila svůj kryt?


Na Pinterestu jsem si našla dokonalý obrázek, který obsahuje motivy mně blízké. Konkrétně se jedná o světle růžovou barvu (která je má oblíbená), třpytivou rose gold část a motiv mramoru. Celkový výsledek je elegantní, nic přeplácaného ani nudného, není infantilní a hodí se vždy k mému outfitu (možná jsem trošku magor, ale kryt na mobil beru jako doplněk).


Program Belabel je přehledný a tvorba velmi snadná. Stačilo přidat fotografii, nastavit její velikost na krytu a je to! Můžeš samozřejmě přidat i různé "samolepky" nebo nápisy. Cena nakonec vyšla na 412 Kč, což je částka, za kterou běžně v obchodech koupíš kryt. Nepřijde mi to jako taková pálka. Potisk je kvalitní, neloupe se, neošoupá se… navíc je hodně pevný, tudíž chrání můj mobil. Bohužel v místech, kde jsou tlačítka po krajích telefonu, je nutné více přitlačit, ale po pár dnech používání, se tato místa změkčila a jde to snáz. Také mě trošku ruší černý detail okolo "škvíry" na fotoaparát, ale to je jen blbost. Jinak kryt splnil má očekávání!

Objednávka mi přišla za rekordní 3 dny po objednání! Komunikace s webem byla bezproblémová, výrobky splnily má očekávání! Rozhodně doporučuji: www.belabel.cz!

Žádné komentáře:

Okomentovat