úterý 20. února 2018

NÁKUPY náramky Deltimo s motivy zvířátek

E-shop www.deltimo.com neustále rozšiřuje svůj sortiment. Po delší době jsem na tento internetový obchod zavítala a nestačila se divit, jak velký výběr nabízejí. Dlouho jsem se rozmýšlela, které náramky by se mi líbily, až jsem zabrouzdala do motivů zvířátek. Jsem si jistá, že mnoho lidí právě taková témata potěší. A vlastně nemusíš být ani přehnaný milovník zvířat na to, aby se ti líbily. Jsou totiž na první pohled přímo rozkošné.


S náramky s korálky se v poslední době roztrhl pytel. Je to roztomilý, dívčí doplněk vyzařující něžností. Mně osobně se moc líbí! Na doplňky já si potrpím a zastávám názor, že jich nikdy není dost!



Stříbrný náramek s pandou a přírodními kameny

Tento náramek jsem tam zkrátka nemohla nechat. Jeho cena je 369 Kč. Většina korálků má jakoby motiv mramoru, který se v posledních letech těší velké oblibě. Působí na mě až luxusním dojmem. Malý korálek pandy je pak příjemným zpestřením. K těmto zvířátkům mám blízký vztah z osobních důvodů. Tak nějak mi to připomíná bývalého kamaráda, který mě pandou nazýval. Ráda na ty časy s ním vzpomínám… Jelikož mám ráda světlé, studené barvy, tak v tomto článku uvidíš pouze bílé náramky se stříbrnými detaily. K mé porcelánové pleti tento styl nejvíce sedí.

Náramek má délku gumičky: 18-22 cm. Osobně bych snesla menší, ale rozhodně mi z ruky nepadá. Mám zkrátka zápěstí malého dítěte. Jinak je gumička pevná, dokáže se natáhnout a přizpůsobit. S kvalitou nemám žádný problém.


Pár slov od prodejce: "Jeho základ tvoří přírodní kameny, které ve vás na první pohled evokují pohled shora z vesmíru na malé planetky. To je způsobeno unikátními vzory, jimiž oplývá každý z kamenů. V kombinaci se symbolikou pandy nadchne jistě každého, jemuž není příroda lhostejná. Naturální tématika i zpracování se příjemně odlišuje od alternativních napodobenin, které se s kvalitou tohoto stříbrného náramku absolutně nedají srovnávat."


Stříbrný náramek s tlapkou a průhlednými perlami

Další náramek stojí 399 Kč. Opět se jedná o kombinaci bílé a stříbrné. Na první pohled mě okouzlil svou něžností a roztomilostí zároveň. Tento se zkrátka povedl! Průhledným matným korálkům dominuje korálek s motivem tlapky a další 4 komponenty se stříbrnými kamínky. Je to vkusné, minimalistické a přesto originální. Myslím si, že je to ideální dárek pro milovníka zvířátek.


Opět je to stejná velikost náramku a stejně kvalitní zpracování. Náramek jsem dlouhou dobu nosila na zápěstí, abych otestovala jeho kvalitu a nijak se "neošoupal", neodřel, neztratil barvu ani nezrezl. Mým testem obstál na jedničku.


Stříbrný náramek se slonem a bílými perlami

Cena tohoto náramku je 399 Kč. Náramek mě oslnil svou elegancí. Působí na mě až luxusním dojmem a jsem si jistá, že se dá perfektně sladit i k formálnímu outfitu. Velmi mě zaujal motiv slona, který údajně přináší štěstíčko. "Ať už na jeho sílu věříte, nebo ne, faktem zůstává, že se jedná o úžasné zvíře, od kterého se máme do dnes mnoho co učit. Většina lidí si myslí, že jeho síla spočívá v mohutnosti. Z části je to samozřejmě pravda, protože slon díky své velikosti a stavbě těla v podstatě nemá v přírodě žádného přirozeného predátora. Mezi úžasné schopnosti slonů však patří také jejich výdrž či neuvěřitelný sluch (lépe řečeno cit pro vibrace)."


Korálky jsou na první pohled výjimečné. Nic nudného, ale ani přeplácaného. Určitě se nejedná o design, který potěší jen mladší dívky, jsem si jistá, že by potěšil i tvou maminku, tetu či babičku.



E-shop samozřejmě nenabízí pouze dámské náramky, ale i ty pánské, takže můžeš vybrat náramek třeba i jako dárek svému příteli či kamarádovi.

Žádné komentáře:

Okomentovat