středa 28. února 2018

RECENZE Makeup Revolution Fortune Favours the Brave

Připravila jsem si pro tebe podrobnou recenzi na paletu očních stínů od značky Makeup Revolution, která nese název: Fortune Favours the Brave. Pokud uvažuješ o koupi, rozhodně ti můj článek přijde vhod!

Makeup-Revolution-Fortune-Favours-the-Brave


Makeup Revolution Fortune Favours the Brave paleta očních stínů se zrcátkem a aplikátorem

Paletku jsem objednávala na Notino.cz za cenu 349 Kč, což si vůbec nemyslím, že je mnoho za takovou kvalitu, jaká se mi dostala. V první řadě bych ráda vyzdvihla design, který se zkrátka povedl! Paletka ti přijde v luxusní zlaté krabičce a samotný obal paletky je pak béžovo-zlatý matný. Je to jednoduché a přesto efektní.

Makeup-Revolution-Fortune-Favours-the-Brave
Velkou výhodou je to, že paletka obsahuje velké zrcátko, podle kterého se v pohodě nalíčíš. Tedy ideální na cestování! K tomu obsahuje štěteček. Ten je oboustranný, štětinky jsou poměrně tvrdé, proto jej nevyužívám, ale v případě nouze se rozhodně dá použít. Navíc si na jeho místečko můžeš dát svůj oblíbený blending brush.

Makeup-Revolution-Fortune-Favours-the-Brave

S touto paletkou vytvoříš jak jemné denní líčení, tak dramatický večerní look. Je velmi multifunkční a to je právě ten důvod, proč jsem si ji zakoupila. Obsahuje 30 velkých stínů, což je prostě pecka!!! A jaké stíny má obsahovat každá správná paletka? Nechybí bílý třpytivý stín na rozjasnění koutků očí. Dále matný tělový stín pod obočí, matná hnědá pro přechody a temně černá na ztmavování. Poté už máš na výběr z mnoha unikátních stínů na celé pohyblivé víčko.

Makeup Revolution stíny prostě umí! Ještě nikdy mě svou kvalitou nezklamaly a tohle není výjimka. Stíny jsou krásně máslovité, dobře se s nimi pracuje a především jsou extrémně pigmentované. Dokonale se do sebe blendí, ovšem malinko práší. Velmi příjemným překvapením je to, že u třpytivých stínů neopadávají třpytky pod oko a dokonce ani matné stíny nejsou špatně pigmentované nebo moc suché! Řekla bych, že se kvalita této paletky stínů dá bez problému srovnat s high-end produkty.

Paletka je směsice studených, neutrálních i teplých stínů. Ať už máš oči hnědé, modré, zelené nebo šedé, rozhodně si přijdeš na své. Kromě klasických matných, se shimmerem nebo s třpytkami jsou součástí paletky také unikátní "měňací" odstíny, které se na oku tváři v každém úhlu jinak. Tyto stíny já osobně mám nejraději. Stačí je aplikovat na celé pohyblivé víčko a udělají ti parádu! Každý stín má své jméno! Tohle mě baví.

Makeup-Revolution-Fortune-Favours-the-Brave
Nejvíce mě zaujaly následující stíny… Stín s názvem 10 Golden Coins (druhá řada ze shora, druhý zleva). Je to to krásná měděná zlatá ideální na plesy. Dále stín 6 Skylight (horní řada, třetí zprava). Jak název napovídá, je to odstín připomínající nebe. Nádherná modrá. Ze zelených zástupců v této paletce mě nejvíce zaujal stín 14 Green Machine (druhá řada ze shora, druhý zprava). To je až močálová barvička, která krásně ladí k hnědým očím. Ze spodní řady je to pak růžový stín 25 Favour (dolní řada, třetí stín zleva). Třpytivý skoro rose gold stín mým očím lichotí a nosím jej nejčastěji. Dále mě uchvátil stín 27 Super Gold (dolní řada, čtvrtý stín zprava), což je extrémně třpytivý zlato-hnědý stín, s kterým snadno vytvoříš "instagramové" kouřovky. A jako poslední mě zaujal stín 21 Lonely Planet (druhá řada zespoda, druhý stín zprava), což je stín s kapkou fialové a modré. Dohromady je to velmi tmavá (skoro hnědá) barvička, která je vskutku unikátní.

Makeup-Revolution-Fortune-Favours-the-Brave

Žádné komentáře:

Okomentovat