pondělí 5. února 2018

RECENZE oční krém Nature BIOactive

Značku For Life & Madaga ode mě už jistě znáte a momentálně přišli s novou přírodní řadou, která nese název Nature BIOactive. Velmi mě zaujala, proto jsem se ji rozhodla vyzkoušet. V tomto článku bych se ráda podívala na zoubek očnímu krému.



NATURE BIOactive OČNÍ KRÉM

Krém má 30 ml a stojí 490 Kč. Samozřejmě si můžeš také objednat pouze vzoreček 2 ml, díky kterému zjistíš, zda ti krém sedí. Jak jsem již zmiňovala u výživného krému z této řady, design se maximálně povedl! Je minimalistický, elegantní a jednoduše krásný. Kromě toho oceňuji i praktickou pumpičku.


Krém je určen pro denní i noční péči. Já se ovšem přiznám, že oční krémy používám pouze večer. Ráno jsem na to prostě líná. Tento produkt je také určen pro všechny typy pleti (mimo velmi mastné) a pro všechny věkové kategorie.

Moc mě potěšilo složení na bázi přírodních BIO surovin: "Arganový olej BIO, Jojobový olej BIO, Meruňkový olej LZS, Olivový olej BIO, Slunečnicový olej BIO, Bambucké máslo BIO, Tocopherol - přírodní vitamin E, BIO sacharid, ALOE VERA Juice, Zimolez Japonský". Tyto oleje a másla v produktech vyhledávám, jelikož vím, jak perfektně fungují s mou pletí.

Krém je skoro bez parfemace, jen z něj cítím lehkou vůni citrusů (či něčeho podobného, svěžího). Mám velmi citlivé oční okolí a z vůně by mi mohly slzet oči. Konzistencí je to našlehaný krém. Je velmi lehký a dost chladivý - to je pod očima příjemné. Snadno se roztírá a není přehnaně mastný. Rychle se také vstřebává.


Já trpím na velmi suché oční okolí, objevují se mi tam první vrásky a můj obličej "zdobí" nehezké kruhy pod očima. Tohle je můj věčný problém… Aplikaci krému si maximálně užívám, jelikož je to v první řadě příjemné. Krásně pleť zhydratuje a vyživuje. Navíc mám pocit, že po zhruba měsíci používání je pleť napnutější a pružnější - ne tolik povislá a vrásčitá.

Za mě tento produkt rozhodně stojí za vyzkoušení! Při dlouhodobějším užívání budeš příjemně překvapená!

Žádné komentáře:

Okomentovat