středa 7. února 2018

Tipy na dárky na Valentýna!

Slavíte tento svátek zamilovaných? Já sice nemám s kým, ale přesto se mi tento svátek zamlouvá. Přijde mi takový milý - všechna ta srdíčka, čokoládky, pusinky a dárečky. Dobře, možná jsem trošku přeslazená, ale jeden ten valentýnský článek jsem si nemohla odpustit!

Webový portál vasekupony.cz jsem ti již jednou představovala. Jedná se o webovou stránku, která zprostředkovává slevové kupóny a kódy stovkám e-shopů po České republice, ale také na Slovensku, v Rakousku, Maďarsku nebo i v Rumunsku. Stačí si vyhledat tvůj oblíbený obchod, v kterém chceš nakupovat. Poté se podíváš, jaké slevy a kódy jsou zde nabízeny. Zobrazíš si kód a ten poté vepíšeš při objednávce na e-shopu do kolonky Slevový kód. A je to! Je to úplně jednoduché.

Momentálně se na tomto portále nachází speciální sekce s názvem Valentýnské slevy, kde nabízí řadu zajímavých slevových kódů do různých e-shopů, kde můžeš nakoupit při této příležitosti dárky pro svou drahou polovičku.

Přemýšlíš, čím bys svou lásku mohla obdarovat? Vaše kupóny tě mohou nejen inspirovat výběrem správného e-shopu, ale také díky nim ušetříš. V nabídce najdeš slevy například na parfémy, spodní prádlo, kosmetiku, hodinky, šperky, ale i sladkosti a další delikatesy či víno.


Já ti slíbila tipy na dárky na Valentýna, tak tady jsou!

1) Parfém je vždy skvělým tipem na dárek pro muže i ženu. Pokud má tvoje drahá polovička nějaký oblíbený, pak máš vyhráno. V druhém případě můžeš dát na radu jejich kamarádů či recenze na internetu. V rámci valentýnských slev máš 5% sleva na parfémy a kosmetiku na notino.cz .


2) Sexy spodní prádlo či košilky k Valentýnu zkrátka patří. Je samozřejmě žádoucí odhadnout tu správnou velikost partnerky. Jednoduše zašmíruj u své lásky ve skříni a velikost snadno zjistíš! Vaše kupóny nabízí: Slevový kód - 300 Kč na spodní prádlo na Astratex.cz .

3) Také na muže je třeba myslet! Co takhle obdarovat svého přítele trenýrkami při této příležitosti? Slevový kód - 250 Kč sleva na spodní prádlo na Trenyrkarna.cz .

4) Co více potěší než personalizovaný dárek tvořený od srdce. Skvělým tipem na dárek jsou produkty s vaší společnou fotografií. Vytvořit můžete například polštář ve tvaru srdce s vaší fotkou, hrneček, kalendář nebo fotoknihu. Já už takové dárky mnohokrát darovala a vždy udělaly obrovskou radost! Vaše kupóny pro tebe mají Slevový kód - 80 Kč sleva na nákup na Empikfoto.cz .


5) Posledním tipem na dárek jsou různé blbůstky od Albi. Albi je obchod, který já osobně mám moc ráda. Najdeš tam skutečně skvělé a originální věci, které můžeš někomu darovat. Vždycky mě jejich sortiment inspiruje k nějakému tipu na dárek. Slevový kód - 10% sleva na nákup v eshopu Albi .

Žádné komentáře:

Okomentovat