pondělí 19. února 2018

RECENZE bílá maska Pilaten

Černá maska Pilaten oběhla snad celý blogerský svět a také já ji testovala. Značka Pilaten však přišla s novinkou na trhu, a to sice s bílou maskou. A já to samozřejmě nevydržela a rozhodla se i tento "zázrak" vyzkoušet. Jak u mě uspěla? Je lepší než ta černá? To se dozvíš v mé další nekompromisní recenzi.



BÍLÁ JÍLOVÁ SLUPOVACÍ MASKA

Samotné jedno balení této masky stojí 249 Kč. Obsah balení je 75 g, proto si myslím, že se koupě vyplatí. Takové množství ti vydrží dlouhou dobu. K dostání jsou však i různé výhodné balíčky (například duo balíček, family balíček, pečující trio…).

Co maska slibuje?
Korejská maska Pilaten by měla tvou pleť zbavit černých teček, akné, ucpaných pórů a odumřelých kožních buněk. Po sloupnutí masky ti slibují prodejci čistou a hebkou pleť.


Jaké je složení masky?
Moc se mi líbí, že na e-shopu www.bilamaska.com se dočteš přesné složení masky, tudíž víš, co si na pleť dáváš. Maska obsahuje aloe vera, které by mělo regenerovat a zpevňovat pleť. Zralejší pleť potěší, že vyhlazuje vrásky, zjemňuje, tonizuje a hydratuje. Dále výtažek z opuncie dokáže stáhnout a zesvětli póry a zajistí správnou funkci mazových žláz. Hlavní složkou je bílý jíl, který funguje jako hloubkový čistič pleti. Aktivní látky bílého jílu umí totiž absorbovat všechen kožní maz a nečistoty. A dále je v masce vysoký obsah kolagen, který má funkci léku. Dodá pleti elasticitu, odstraní záněty a zmírní podráždění.

Jak se maska používá:
- Nejprve si vyčisti pleť. Pleť by měla být před nanesením odlíčená, úplně čistá.
- Dále si můžeš chvíli napařit obličej, aby se ti roztáhly póry a čištění bylo efektnější.
- Poté už nanes prsty či štětcem na make-up masku. Nanášej dostatečně silnou vrstvu, aby šla dopře sloupnout.
- Masku bych doporučila nanášet především na T-zónu. Vyhni si okolí očí a obočí! Já nanesla masku pouze na zmíněnou T-zónu, nestojím totiž o depilaci celého obličeje. Obzvlášť na tváři by mohlo být slupování bolestivější.
- Dále nech masku působit 15 - 20 minut. Maska postupně bude tuhnout a stahovat pleť. To samozřejmě při mluvení není nejpříjemnější, ale rozhodně se to dá vydržet.
- Poté masku sloupni. Stahuj si směrem odspodu nahoru, aby ti to pěkně vytáhlo nečistoty.

Pleť je po použití masky podrážděná, začervenalá, ale to je samozřejmě normální. Doporučuji poté pleť ještě dočistit a namazat zklidňujícím krémem. Výrobci doporučují masku provádět maximálně 2 krát týdně (vícekrát není potřeba). Po 14 dnech bys měla začít pocítit viditelnější účinky na tvou pleť.

Maska mi zapáchá trošku jako Herkules (ano, to lepidlo). V momentě, kdy jej aplikuješ na pleť, začne rychle zasychat, přilepí se a nikam se nehne. Musíš tedy pracovat rychle. Já masku nanášela prsty, při čemž po aplikaci se maska dala z prstů jednoduše sloupnout/oddělat (opět jako Herkules). Zatím co spodní vrstva uschne prakticky hned, horní vrstva mi zasychala delší dobu. Pomáhala jsem si máváním časopisu před obličejem a nakonec jsem masku sloupnula po 30 minutách. To už byla tvrdá jako kámen. Ano, dost to na pleti pnulo. Doporučuji se také podívat na video youtuberky Týnuš Třešničková, která vše pěkně vysvětluje.


A jaké byly účinky na mou pleť?
Po bolestivém sloupnutí masky jsem mohla na bílé hmotě vidět všechny ty nečistoty, které mi z pleti vytáhla. A panečku, že toho bylo hodně! Pleť zůstala na místech, kde byla maska, sametově hebká a hydratovaná. Sice jsem se ještě hodinu zbavovala červených skvrnek od podráždění ze slupování, ale přesto výsledek stál za to. Tato maska nejen že vytahuje nečistoty z pórů, ona zároveň i vyživuje a pečuje. Ještě dva dny jsem cítila ten sametový efekt na pleti. Pleť byla rozhodně prozářenější, vitálnější, hydratovaná a samozřejmě čistější.

Pokud bych tuto bílou masku měla srovnat s tou černou, tak za mě to vyhrála tato! Je stejně účinná, co se týče pórů, ovšem má mnohem lepší účinky na pleť samotnou - výživa, hydratace, elasticita… Pokud ti černá maska nevyhovovala, určitě dej šanci této! Je to něco jiného.

Žádné komentáře:

Okomentovat