čtvrtek 8. února 2018

RECENZE micelární voda Růžové máslo od Ziajy

A mám tu pro tebe další recenzi! Tentokrát se podívám na zoubek micelární vodě značky Ziaja. Jedná se o řadu, která nese název Růžové máslo. Já již od nich vyzkoušela jejich denní krém a peeling (http://ladyvanilka.blog.cz/1711/recenze-sada-ruzove-maslo-od-ziajy) a byla jsem moc spokojená, tak jsem neváhala a rozhodla se otestovat i micelárku.

Ziaja Růžové máslo Micelární voda

Tato micelární voda má 200 ml a zaručeně tě potěší její cena 90 Kč. Za takové množství mi to přijde velmi příznivé. Objednat si ji můžeš na e-shopu www.ruzova10.cz nebo si ji zakoupit v jedné z jejich kamenných prodejen.

Primárně je tato řada Růžové máslo určena pro majitelky pleti po 30. roce života. K třicítce mi sice zbývá ještě 9 let, ovšem účinky mě zaujaly i na mou mladistvější pleť. Může ji používat každý typ pleti a je vhodná i pro osoby používající kontaktní čočky (což je můj případ).



Neobsahuje parabeny, barviva ani parfemaci. Ačkoliv u tělových másel a sprchových gelů preferují krásné vůně, tak u produktů na obličej jsem vděčná, pokud nijak nevoní. Obzvlášť micelární voda by pak mohla dráždit mé citlivé oči.
Micelární voda s tonizujícími složkami pro každodenní péči by měla odličovat, aniž by vysušovala, má změkčovat pokožku a snižovat její napětí a zklidňovat podráždění. To zní všechno moc pěkně… a jaká je praxe?


V první řadě musím říct, že neodlíčí voděodolný make-up a někdy má problém s určitými typy řasenek. Já ale stejně v těchto případech sahám po dvoufázovém odličovači. Tuto micelární vodu využívám na dočištění pleti. Je vhodná například pro alergiky na vodu, kteří nemají jinou možnost, jak se odlíčit. A odličovat by se měl každý bez ohledu na to, zda se maluje! Nezapomeň, že přes den se ti na pleti usazují nečistoty z ovzduší a prach.

Mou pleť nijak nedráždí ani přehnaně nevysušuje. Ovšem stejně vždy po použití aplikuji hydratační krém. To je má nutnost, jelikož mám velmi suchou pleť. K mým účelům mi plně vyhovuje, jelikož je šetrná i k mé velmi citlivé pokožce.
Určitě doporučuji vyzkoušet i jiné micelární vody od značky Ziaja, které jsem taktéž testovala a najdeš je v recenzích u mě na blogu.

Žádné komentáře:

Okomentovat