sobota 17. února 2018

RECENZE rtěnka BIO od Couleur Caramel

Konečně začínám být více políbená značkou Couleur Caramel. Jedná se o francouzskou značku, která na trhu působí od roku 2003. Co se zaručeně zaujme, je fakt, že se jedná o dekorativní kosmetiku v BIO kvalitě. "Cílem značky je dělat ženy nejen krásné, ale i zdravé a zodpovědné vůči životnímu prostředí."

Již jednou jsem ti představovala e-shop www.krasnakazdyden.cz. A po velmi dobré zkušenosti s ním jsem se rozhodla udělat další objednávku. Navíc se mi zkrátka zamlouvá filosofie tohoto internetového e-shopu. Mají vskutku bohatý, kvalitní sortiment, který je velmi těžce sehnatelný. V tomto článku se podíváme na zoubek rtěnce od již zmíněné značky!



Rtěnka 257 BIO Ancient Rose

Rtěnka má klasických 3,5 g a stojí 477 Kč. Ano, za přírodní kosmetiku si sice připlatíš, ale dle mého názoru to stojí za to. Na výběr mají z mnoha odstínů a mě padl to oka právě tento (257 Ancient Rose). Jedná se o velmi nositelný odstín, který využiji na každý den. Růžová s kapkou fialové až šedivé k mé porcelánové pleti sedí! Troufám si říci, že tyto barvy mně osobně sedí nejvíce. Zatím co na bledulkách bude výraznější, na tmavších typech až nude.

Obal rtěnky je na první pohled kouzelný. Jedná se o tvrdší karton. Ale nemusíš se bát, obal je bytelný a rtěnka je v něm v bezpečí. Rozhodně si na kvalitu nemohu stěžovat. Mně se tento přírodní hnědý design zamlouvá. Je to takové milé…


Na e-shopu avizují, že rtěnka by měla být především hydratační. Má skutečně jemnou krémovou konzistenci, která je na rtech příjemná. Velmi mě překvapilo, že při nanášení je rtěnka taková sušší, ale poté vlivem tepla se na rtech "rozpouští" a získává právě tu krémovou konzistenci. Není potřeba pod ni hydratovat rty balzámem, jelikož to zvládá sama. Naopak bych to ani nedoporučovala. Někdy mám právě pocit, že je až moc kluzká, proto si po nanesení lehce vysouším rty kapesníčkem. Finish by měl být klasický, nejedná se o matnou rtěnku. Ovšem řekla bych, že rozhodně není lesklá, spíše saténová. Zlatá střední cesta mezi lesklými a matnými rtěnkami. Rtěnka nezvýrazňuje vrásky, neleze do záhybů, nedává vyniknout šupinkám. Na nošení je opravdu velmi komfortní.


Ovšem tyto její pozitivní vlastnosti jsou na úkor kvality. Výdrž je to tak na 3 hodiny. Jídlo a pití nezvládá vůbec. Také bych doporučila pod ni dát konturku, aby se ti nerozpila do okrajů rtů. A samozřejmě kvůli své krémové konzistenci ji uchovávej v chladnějším prostředí! Pozor na sluníčko!

Dle mého názoru je to rtěnka na běžné denní nošení. Hodíš ji do kabelky, občas ji poupravíš. Pokud máš bolavé, popraskané rty, pak ti tato rtěnka na rozdíl od jiných udělá dobrou službu. Já mám takové rtěnky stejně nejradši, jelikož ty dlouhodržící mi povětšinou vysušují rty, což se ti u této nestane.


Rozhodně většina z vás ocení 100% přírodní složení. O hydrataci se postará bambucké máslo, které také napomáhá regeneraci tvých rtů a vyživí je svým obsahem vitamínů (A, E, F). Dále se tam nachází oleje, konkrétně ricinový, jojobový, olivový a meruňkový. Ty všechny mají regenerační, hydratační, zvláčňující a hojivé účinky pro tvé rty.

Žádné komentáře:

Okomentovat