sobota 24. února 2018

Skvělý doplněk nejen pro sportovce - to jsou hodinky Fitbit Charge 2!

Fitness hodinky jsem již měla dlouhou dobu na mém wish listě. Kamarádka jedny vlastní a nemůže si je vynachválit. Zadarmo je propaguje, kudy chodí. A já konečně její zalíbení v tuto vymoženost chápu. Připravila jsem si pro tebe recenzi, kde ti povím veškeré mé dojmy a postřehy z hodinek Fitbit Charge 2.



Fitness hodinky a krásný doplněk zároveň!

Nápad fitness náramku se mi vždy zamlouval, ovšem odrazovaly mě ryze sportovní designy. Co se týče outfitů, volím spíše casual až elegantní styl oblékání. Klasické sportovní hodinky se mi nelíbí a ani by se k mé osobnosti nehodily. Fitbit Charge 2 jsou k dostání v mnoha provedeních! Na své si přijdou i ženy, které podporují eleganci. Já vlastním variantu Lavender Rose Gold. Jedná se o světle fialový pásek a navíc má rose gold detaily. Růžové zlato je trend, který mně se zamlouvá a určitě tento design potěší mnoho žen.
Za další velké plus považuji také to, že jsou hodinky k dostání v různých velikostech. Konečně také někdo myslí na nás se zápěstím malého dítěte! Mám velikost S a perfektně mi sedí. Na mou malou ručku nejsou velké. A navíc jsou tyto řemínky měnitelné! Hodinky jsou odolné vůči stříkající vodě a potu, tudíž ideální na sportování.

Co tyto fitness hodinky umí?

Fitbit Charge 2 tě budou hlídat po celý den. Budou mít záznamy o všech tvých aktivitách. Elegantně tě upozorní, pokud se nebudeš vůbec hýbat a naopak ti řeknou, kdy je potřeb relaxovat. Dokonce je k dispozici i spánkový režim! Náramek snadno propojíš se svým smartphonem (je kompatibilní s Androidem, Windowsem i iOS). Díky této vychytávce získáš na hodinkách notifikace volání a textových zpráv (například při běhání nemusíš hledat mobil, ale pouze zvedneš ruku a podíváš se). K dispozici máš i kalendář, budík, stopky a samozřejmě čas a datum.

Vděčný pomocník při hubnutí!

Je možné si nastavit několik režimů na sportovní aktivity (Cardio Fitness Level, relaxační dechové cvičení…). Hodinky ti měří srdeční tep, tudíž si můžeš hlídat tepovou frekvenci, při které tvé tělo spaluje tuky. To je užitečná informace, pokud chceš začít pořádně hubnout.
Člověk by měl denně ujít alespoň 10 000 kroků pro udržení své optimální váhy a fyzické kondice. Hodinky ti budou počítat nejen kroky, ale také vzdálenost a vystoupaná poschodí. Já se vždy spoléhala na krokoměr v mém telefonu, ovšem při používání těchto hodinek jsem zjistila, že telefon nemám zdaleka vždy u sebe. Náramek na ruce je mnohem pohodlnější a přesnější.
A v neposlední řadě ti samozřejmě měří i spálené kalorie. Všechny tyto informace se ukládají po dobu 7 dní a můžeš v hodinkách najít i denní úhrny za 30 dní.

Co mě nejvíce uchvátilo?

Jak už jsem zmiňovala, uchvátil mě design a velikost hodinek. Fitbit Charge 2 mají OLED dotykový displej a jedno tlačítko na boku, ovládání je tedy velmi snadné. Odezvy jsou rychlé. Upozornění probíhá pomocí LED světel.
Po rozbalení balíčku byly hodinky úplně vybité, od 0 na 100 % baterie jsem je nabíjela 1 a půl hodiny. Trošku jsem se bála, jak dlouho mi vydrží hodinky nabité. Výdrž baterie se uvádí až 5 dní, což je dostačující.
K propojení s telefonem je potřeba si stáhnout aplikaci. Aplikace sice není v češtině (což mi poměrně vadí), ale zato má spousty vychytávek (například si můžeš navolit, jak bude vypadat obrazovka hodinek).
V praxi nevyužívám všechny funkce, některé jsou pro mě zbytečné, ale věřím, že mnoho z vás je ocení. Řekla bych, že tyto hodinky jsou až přechytralé a pro nejen sportovce skvělým doplňkem. Cena se pohybuje do 5 000 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat