čtvrtek 22. února 2018

RECENZE The Balm Meet Matt(e) Ador paleta očních stínů

Se značkou The Balm již mám nějakou zkušenost a obzvlášť jsem si oblíbila jejich oční stíny. Kvalitou jsou na vysoké úrovni a ještě nikdy mě nezklamaly! Neváhala jsem a objednala si další jejich paletku, po které jsem již delší dobu pokukovala a konečně se odhodlala.



Paletka matných očních stínů TheBalm Meet Matt(e) Ador

Paletka má 21,6 g a stojí 603 Kč. Řekla bych ovšem, že za tu cenu stojí. Jak název napovídá, jedná se o paletku pouze MATNÝCH stínů. Doporučila bych ji spíše kosmetickým nadšencům, kteří již mají nějakou tu bohatou kosmetickou sbírku. Určitě se k této paletce hodí mít doma ještě navíc třpytivé (mono) stíny, které matný look dotvoří. Ale samozřejmě pokud se vyžíváš v matných líčeních, pak je tato paletka právě pro tebe!


Balení je klasické, jako u The Balm známe. Tvrdší kartonový papír se zavíráním na magnet je lehoučký, ale přesto bytelný - ideální na cestování. Navíc má v sobě paletka velké zrcátko, v kterém se bez problému nalíčíš. Retro design se mi zamlouvá, to je zkrátka moje! Tato značka mě prostě baví!

Paletka navíc neobsahuje syntetická barviva, parabeny, sulfáty ani ftaláty. Stíny jsou dostatečně velké, tudíž ti vydrží dlouhou dobu aktivního používání.

Velmi mě zaujalo, že prodejce uvádí, že stíny se dají použít také jako oční linky. Stačí jen stín navlhčit, vzít štěteček a je to! Ano, pokud stín navlhčíš, dokáže to parádně rozjet! Pigmentace je více než slušná. Jestliže je na tebe černá linka příliš "tvrdá", pak hnědá bude to pravé ořechové.


A nyní k samotným vlastnostem stínů. Paletka obsahuje celkem 9 stínů, při čemž každý má svůj název. Stíny, ačkoliv jsou matné, nejsou suché! Jsou krásně máslovité a dobře se s nimi pracuje. Je pravda, že více práší, ale to je u matných stínů standard a navíc se tato vlastnost objevuje především v paletce, na oku je to již lepší. A stejně musím podotknout, že jsem prášivost čekala mnohem horší! Bez problému se blendí, dají se vrstvit a překrývat. Pigmentace je naprosto perfektní!


Bohužel mi přijde, že paletka obsahuje stíny, které jsou si velmi podobné a na oku skoro totožné. Více vyniknou, pokud pod ně dáš bílou tužku. Například Matt Bernard a Matt Jones se jen nepatrně liší podtónem a Matt Soto a Matt Lee jsou obě tmavší šedé, ačkoliv v paletce se tváří jako tmavší zeleno-modrá a černá. Kdyby tyto stíny nahradili třeba nějakými růžovějšími studenými, udělali by lépe.

Jinak paletce nechybí světlý tělový stín pod obočí (případně i na rozjasnění), dále hnědá jakož to přechodový stín a poté už máš na výběr z různých odstínů růžové, hnědé či modro-zelené. Barvy jsou to nositelné! Nic extravagantního, ale vhodné na běžné denní nošení. Ovšem ztmavováním z nich uděláš kouřovky na párty.


Asi nejvíce mě zaujal z paletky stín, který nese název Matt Borski. Na fotografiích se sice tváří jako klasická modrá, ovšem je to tak trošku kouzelný stín. Dost mi připomíná petrolejovou barvu. Pigmentací je na tom snad nejlépe z celé paletky a umí skutečně zazářit. Tento stín jako oční linka? Pecka!

A ty se již brzy můžeš těšit na tutorial s touto paletkou!

Žádné komentáře:

Okomentovat