středa 7. února 2018

SPOTŘEBOVÁNO únor 2018

Tentokrát jsem si pro tebe připravila další článek ze série SPOTŘEBOVÁNO. Představím ti 2 produkty z pečující kosmetiky, které jsem v období zimy hodně používala, až dopoužívala. Jak jsem byla spokojená? To se dozvíš v mé recenzi.

BIODERMA-Hydrabio-Gel-Creme

BIODERMA Hydrabio Gel-Creme

Řeč je o hydratačním pleťovém gel-krému pro ženy. Jedná se o jejich světle modrou řadu. Balení má 40ml a stojí 417Kč. Množství mi vydrželo 1 měsíc. Gelu je potřeba skutečně málo.

Krém je určen na normální, smíšenou, suchou, citlivou a podrážděnou pleť. Doporučila bych jej pro všechny věkové kategorie. Nemá žádnou výraznou parfemaci, tedy jej ocení citlivé nosánky. Já osobně u produktů na pleť preferuji, když jsou bez vůně, aby nedráždily mé oči, které mají tendenci slzet.

BIODERMA-Hydrabio-Gel-Creme
Jedná se tedy o gel-krém. Konzistencí je to skutečně gel, který se velmi snadno roztírá. Na pleti je lehký, nijak ji nezatěžuje. Navíc příjemně na podrážděné pokožce chladí. Krém slibuje hloubkovou hydrataci a výživu pleti. Po nanesení se velmi rychle vstřebává a nezanechává na pleti mastný film. Pro ty, kteří nemají rádi mazání, je proto ideální. Ihned po aplikaci můžeš nanést make-up. Ačkoliv se ihned do pleti vsákne, hydratuje ji dlouhodobě. Je schovaný pod kůži a postupně ji během celého dne dodává potřebnou péči.

Bioderma mě opět nezklamala. Splnila všechna má očekávání. Tohle je můj favorit pro zimu! Pokud sháníš krém, který ti pomůže na citlivou, podrážděnou a suchou pokožku, pak směle do něj.

Nivea-Silk-Mousse-Raspberry-Rhubarb

Nivea Silk Mousse Raspberry Rhubarb pečující sprchová pěna

S produkty, které jsou ve formě pěny, se v poslední době roztrhl pytel. Je to hit! Ovšem já jsem nadšená, jelikož tento způsob aplikace mě moc baví! Nejen že je to zábava a skvěle to vypadá, navíc je to i příjemné a funkční. Já mám konkrétně variantu malina a rebarbora (k dostání je i verze s citrónem a moringou). Balení 200 ml stojí 67 Kč a vydrželo mi opět 1 měsíc aktivního používání.

Balení je poměrně těžké, tudíž ne moc vhodné na cestování. To mně osobně však vůbec nevadí. S praktickou pumpičkou se snadno manipuluje, a pokud ztratíš vršek, není to zas takový problém.

V první řadě je balení skutečně krásné. Baby pink je trendy barva, kterou jsem si zamilovala. Rozhodně je to dobrá volba! Nicméně musím podotknout, že vůně je přímo božská! Není příliš chemická či přehnaně výrazná, naopak je velmi jemná a decentní. Při čuchnutí převažuje vůně rebarbory, ovšem když se trošku více zaměříš, objevíš sladký malinový ocásek, který parfemaci dodává ten správný šmrnc. Příjemným překvapením je fakt, že i po sprše zůstává na těle několik hodin tato jemná vůně. Řekla bych, že právě tato ovocno-květinová vůně sedne většině lidem.

Nejprve je třeba balení protřepat. Poté zmáčkni pumpičku a do dlaně se ti dostane bohatá pěna, která rychlostí blesku naroste do objemu. Tohle je opravdu zábavné a mytí se pro mě tímto okamžikem stává příjemnou rutinou. Pěna je na dotek jemňoučká a snadno se roztírá po těle. Tohle je luxus, který si rozhodně zasloužíš!

Nivea-Silk-Mousse-Raspberry-Rhubarb
Pokud tě běžné sprchové gely vysušují, pak ti mou doporučit tuto pěnu. Ta pokožku hydratuje a zanechává ji hebkou. Musím uznat, že mám po aplikaci pokožku jako "dětskou prdýlku". Já jsem s účinky maximálně spokojená a věřím, že tohle není moje poslední balení.

Žádné komentáře:

Okomentovat