neděle 18. února 2018

Vytvořila jsem si svůj vlastní kalendář!

Ráda bych ti představila webovou stránku: www.tiskarik.cz, která zprostředkovává výroba produktů tobě na míru. V jejich sortimentu najdeš kalendáře, fotoknihy, fotoobrazy nebo třeba pexeso. Do všech těchto produktů můžeš zakomponovat své fotografie a vytvořit tak originální dárek.



Ano, pokud sháníš tip na dárek pro své blízké, pak tohle je rozhodně skvělý tip! Já darovala na Vánoce babičce kalendář s fotografiemi jejích vnoučat a měla obrovskou radost. Kalendář využívá (skoro) každý, proto se v žádné rodině neztratí. A po velkém úspěchu jsem se rozhodla vytvořit kalendář i pro sestru a jejího přítele - v hlavní roli miminko. Miminko je teď středobodem vesmíru celé naší rodiny. Předáváme si mezi sebou fotografie a nemůžeme se na ně vynadívat. Rozhodla jsem se tedy pro výrobu kalendáře!

Na webu máš možnost si vytvořit různé kalendáře (měsíční, dvoutýdenní, týdenní) různých stylů. Výběr je naprosto úžasný, proto si rozhodně vybereš. Já si vybrala stolní týdenní kalendář, který je menší, vleze se bez problému na stůl, aniž by zabíral mnoho místa a je v něm spousta prostoru pro psaní poznámek.


K výrobě kalendáře si nemusíš stahovat do počítače žádný program! Vše probíhá přímo na webu. Systém je jednoduchý, přehledný a navíc je tvorba rychlá. Stačí nahrát fotografie, rozmístit je do kalendáře a je to. Můžeš si vždy vybrat, zda na jedné straně budou 2 fotografie či pouze jedna. Systém tě upozorní, pokud fotka bude nekvalitní. Navíc si můžeš přidat i různé popisky, což je dobrá možnost, kterou jsem ovšem nevyužila. Poté hodíš kalendář do košíku a chvíli čekáš, než se fotografie nahrají (já čekala 20 minut). Objednáš a je hotovo.


Na kalendář jsem čekala 5 dní. S napětím jsem otevírala balíček… a ano, jsem naprosto spokojená! Kalendář splnil má očekávání. Provedení je kvalitní, papír je kvalitní a vše je tak, jak má být. Nenašla jsem jedinou chybičku. Za cenu 299 Kč (+ poštovné DPD nebo Česká pošta) to rozhodně stojí! Ideální dáreček, který potěší.

Žádné komentáře:

Okomentovat