úterý 13. února 2018

Vánoční NÁKUP z postovnezdarma.cz

Když jsem tak surfovala po stránce www.postovnezdarma.cz, narazila jsem tam na přímo božské ozdoby na vánoční stromeček. Ano, vím, již je to nějaký pátek po Vánocích, ovšem na tipy není pozdě nikdy! Na další Vánoce je rozhodně využiji. Každopádně na balíček jsem čekala celé 2 měsíce!



Jedná se o vánoční ozdoby v podobě perníčků, které mě na první pohled zaujaly svou roztomilostí. V balení se nachází 17 kusů, což je velké množství za cenu pouhých 165 Kč. Zkrátka jsem je tam nemohla nechat ležet ladem. Provedla jsem objednávku a poté čekala 2 měsíce na dodání, což je u tohoto e-shopu běžné.

17 kusů bohatě vystačí na náš malý vánoční stromeček. Součástí balení jsou také zlaté provázky na zavěšení. Ty nevyužiji, jelikož máme vždy ozdoby laděné do stříbrna, ale je dobře, že tam jsou. Materiál je to guma, tudíž se jen tak nerozbijí (ovšem guma teda pěkně zapáchala po rozbalení balíčku). Doporučila bych je rodinám s dětmi nebo domácími mazlíčky, kteří pořádají nálety na ozdoby ve snaze je zlikvidovat. Ozdůbky mi přijdou dost odolné na to, aby mohly viset například také venku. Musím uznat, že na zahradním stromku by se nádherně vyjímaly.

Nemůžeš samozřejmě očekávat nějakou velkou kvalitu za tu cenu, ovšem mě moc potěšilo, jak vypadají. Zpracování je takové "rozverné", tudíž vypadá věrohodně. Vždyť přece pokud zdobím perníčky, nikdy nevypadají bezchybně. Vypadají dost trefně a jedle… Vánoční motivy jsou povedené.

V sadě se střídají 3 druhy, které spolu úplně korespondují. Je to takové pestřejší.



Pokud sháníš levné, originální, nerozbitné ozdoby na vánoční stromeček, pak směle do nich! Myslím si, že nebudeš zklamaná, pokud nemáš nějaká přehnaná očekávání na dokonalost.

Žádné komentáře:

Okomentovat