pondělí 12. února 2018

TIP na stylové a elegantní hodinky!

Ráda bych ti představila e-shop www.stylewatch.cz. Jak název tohoto článku napovídá, jedná se o internetový obchod, který se specializuje na prodej stylových a elegantních hodinek! A já ti o tomto e-shopu povím pár slov!

V první řadě bych ráda pochválila design a přehlednost celé webové stránky. Zákazník hned ví, kam má jít. Vyhledávání je snadné, objednávaní rychlé. U každých hodinek máš podrobný popis a fotografie, které zajistí, abys nekupovala "zajíce v pytli". Jakož to člověk, který nakupuje na internetu, chci mít veškeré informace o produktu, které mi pomohou se rozhodnout o koupi.

E-shop avizuje rychlé doručení do 2 pracovních dnů, na hodinky platí záruka 2 roky a ke každé objednávce máš zdarma dárkovou krabičku, což je luxus, který si ráda nechám líbit! Pokud máš jakékoliv další otázky, na webu je vše podrobně popsáno (platba, doprava, jak hodinky fungují…). Vlastníci jsou navíc ochotni zodpovědět veškeré dotazy!

Skvělý tip na dárek pro každého!

Sortiment se zaměřuje především na pánské hodinky (ale mnohé z nich jsou unisex). Sháníš tip na dárek pro kamaráda, přítele, tatínka, bráchu či kohokoliv jiného? Hodinky jsou vždy dobrým dárkem. Nejen že je to stylový módní doplněk, který umí dotvořit outfit a dodat mu šmrnc, zároveň se jedná o ryze praktickou záležitost.

Já si své první hodinky koupila na přijímací zkoušky, abych v průběhu psaní měla přehled o tom, kolik času mi ještě zbývá. Od té doby bez hodinek nevycházím z domu! Člověk si na ně snadno zvykne, a když jsou krásné, tak se zkrátka nosí samy. Navíc člověk nemá vždy chuť vytahovat mobil a koukat se, kolik je hodin. Jednou jsem nevěděla, co koupit mámě k narozeninám. Dlouho jsem přemýšlela, až mě napadly právě hodinky. Sice hodinky nenosí, ale to její věčné otravování, když jsme někde byly: "kolik je hodin?", mě donutilo ke koupi. Od teď hodinky nosí každý den a bez nich je jak "bez ruky".

Co sortiment nabízí?

Zlaté, stříbrné, s kovovým páskem, s koženým páskem, elegantní, minimalistické, stylové, designové… Na své si přijde skutečně každý! Rozhodně doporučuji se podívat: www.stylewatch.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat