neděle 25. února 2018

RECENZE řasenka na zvětšení objemu od Couleur Caramel

Konečně začínám být více políbená značkou Couleur Caramel. Jedná se o francouzskou značku, která na trhu působí od roku 2003. Co se zaručeně zaujme, je fakt, že se jedná o dekorativní kosmetiku v BIO kvalitě. "Cílem značky je dělat ženy nejen krásné, ale i zdravé a zodpovědné vůči životnímu prostředí."

Již jednou jsem ti představovala e-shop www.krasnakazdyden.cz. A po velmi dobré zkušenosti s ním jsem se rozhodla udělat další objednávku. Navíc se mi zkrátka zamlouvá filosofie tohoto internetového e-shopu. Mají vskutku bohatý, kvalitní sortiment, který je velmi těžce sehnatelný. V tomto článku se podíváme na zoubek řasence od již zmíněné značky!



Řasenka na zvětšení objemu 71 Black

Řasenka má obsah 9 ml a stojí 573 Kč. Jelikož mám věčný problém s mými řasami, za řasenku si vždy ráda připlatím, pokud mi zaručí jejich objem. Každá žena má TO jedno, na které si potrpí a nebojí se investovat. U někoho je to obočí, u někoho rtěnky a někdo má zkrátka řasenky.

Řasenka má klasický design, který je pro tuto značku charakteristický. Obal s tvrdého kartonu je lehoučký, ale přesto bytelný. Baví mě přírodní vzhled tohoto produktu. Nevypadá to nijak luxusně, ale zkrátka mile.
Určitě tě potěší, že řasenka má 98 % složek přírodního původu. Obsahuje přírodní vosky, jako je karnaubský vosk a vosk candelilla. O jejich účincích si můžeš více přečíst na webu. Dále obsahuje moje oblíbené bambucké máslo, které je bohaté na vitaminy A, E a F. Je bez rozpouštědel a parabenů. Pozor však! Produkt není určen pro lidi alergický na ořechy!

Řasenka by měla být především objemová. Má je pěkně pozvednout a natočit. Kromě toho je díky složení vyživuje. Konzistencí bývají přírodní řasenky většinou tekutější, tato je pravý opak. Přijde mi opravdu hodně suchá, proto se bojím, že také rychle vyschne (na to existuje fígl, zahřát ji). Ovšem má za výsledek to, že řasy obalí a ony když nejsou mokré, nejsou těžké a vydrží natočené. Černota je černo-černá, za což jsem velmi ráda. Jednou se mi již u přírodní řasenky stalo, že byla spíše šedivá.


Kartáček je naprosto klasický. Nikde se nezúžuje ani nerozšiřuje. Není přehnaně velký, naopak se s ním snadno dostaneš i do koutků oka.


Je pravda, že mé řasy krásně natočí, aniž by je slepovala. Tento natočený efekt pak vydrží až do odlíčení - je dlouhodobý. Trošku je zahustí, ale tento efekt jsem ani nežádala. Nemá jej v popisu práce a myslím si, že jej ani nepotřebuji. Ale vůbec neprodlužuje. Dělá spíše přirozenější efekt. Mé oči nijak nedráždí a to je mám velmi citlivé. V průběhu dne nežmolkuje ani neopadává pod oko. Bohužel však nyní v zimě nezvládla lehké slzení očí vlivem větru. Odličování je snadné a bezproblémové.

Žádné komentáře:

Okomentovat