pátek 16. února 2018

RECENZE tělové máslo od Ziajy

Miluji tělová másla! Obzvlášť v zimě si jejich aplikaci plně užívám. Je to nejen příjemné, ale hlavně nutné, abych neměla vysušenou pokožku, která vlivem mrazů trpí. Tentokrát tu mám pro tebe recenzi na tělové máslo od značky Ziaja. Jak u mě uspělo?



Ziaja Kokos Tělové máslo

Balení obsahuje 200 ml, což je množství, které ti vydrží dlouhou dobu i při aktivním užívání. Navíc za cenu 119 Kč je to pecka! Balení je klasické s designem minimalistickým, jak u Ziajy známe. Mně se tato čistá jednoduchost líbí - vždyť přece v jednoduchosti je krása!

Jedná se o tělové máslo s vůní kokosu! Já si touto koupí chtěla připomenout vánoční cukroví, které mnohdy kokos obsahuje. A panečku, to je ale vůně! Parfemací se mi maximálně trefili do vkusu. Vůně je to věrohodná, slaďoučká a vyloženě teplá. Pro někoho je kokos charakteristický pro období léta, kdy leží na pláži a na palmách se sluní právě kokosy… pro mě je to zimní vůně.

Máslo je samozřejmě dermatologicky a alergologicky testováno, takže vhodné i pro alergiky a velmi citlivou pokožku! Doporučila bych jej pro všechny typy pleti (obzvlášť suchou) v každém věku. Určitě je to i vhodný dárek pro kamarádku, sestru, mámu nebo i babičku.

A co máslo slibuje? Mělo by především vyživovat pokožku. Dále ji intenzivně zvlhčuje a regeneruje přirozenou ochrannou bariéru pokožky. Zlepšuje pružnost a jemnost kůže a zanechává ji jemnou a hebkou na dotek. Jako bonus doplňuje nedostatek lipidů. Velmi pěkné účinky, co? Tak se jdeme podívat na praxi!

Konzistencí je to až našlehaný krém, příjemné máslo. Při zahřátí mezi prsty se roztéká a velmi dobře se roztírá. Čekala jsem jej hutnější, takže mě to mile překvapilo. Aplikace je vskutku příjemná a já si ji užívám. Díky tomu, jak hutný je, dodá pokožce maximální výživu a hydrataci. Vstřebávání je sice pomalejší, ale to mu odpouštím. Na pokožce poté zanechává ochranný film, který hydratuje ještě několik hodin poté. Já si vždy namažu nožky na večer a jdu spát. Ráno je mám krásně hebké a jemné na dotek. Navíc nádherně voní, což beru jako příjemný bonus!


Ziaja Coconut Hand Cream 80 ml

Ze stejné kokosové řady mám i krém na ruce. Má 80 ml a stojí 59 Kč. Jelikož je to malé balení, je vhodné na cestování nebo jen tak do kabelky. Krásně příjemně voní! Tuto parfemaci si zkrátka moc užívám. A jak už jsme u Ziajy zvyklí, krémy na ruce zkrátka umí. Ruce jsou po aplikaci jemné, hydratované, heboučké… sice je vstřebávání trošku pomalejší, ale to mu odpouštím.


Žádné komentáře:

Okomentovat