neděle 11. února 2018

RECENZE fotokniha od Saal-digital

Pokud čteš můj blog pravidelně, jistě si zaznamenala náš nový přírůstek do rodiny. A jelikož jsme si nechali udělat profesionální fotografie naší malé holčičky a jsme trošku stará škola, která nesnese fotografie jen v digitální podobě, chtěli jsme je vidět na papíře!

O webové stránce www.saal-digital.cz jsem již slyšela mnohé a byla to především velká chvála. V jejich nabídce najdeš možnost vytvoření si plakátu, fotoobrazu nebo třeba kalendáře. Mě nejvíce zaujaly jejich fotoknihy! Saal-digital ti dává přímo neomezené možnosti, jak si vytvořit svou vlastní fotoknihu na míru.

K oslavě prvního měsíce miminka jsem sestře a jejímu příteli vytvořila knihu s fotografiemi jejich děťátka. Jejich vzpomínky jsou navždy zaznamenány!

Jak na to?

Nejprve si stáhneš program Saal Designer, který najdeš na jejich stránkách. Nemusíš se bát, není to nic složitého. Program funguje jako hodinky! Nikdy se mi nestalo, že by se nějak seknul nebo dělal věci, které nemá. Je to jednoduché a rychlé.

Na výběr máš z různých formátů a druhů fotoknih. Já vybrala tu naprosto základní o velikosti 21 x 28 cm. Dále jsem zvolila lesklou vazbu/obal (v nabídce jsou i různé druhy kůže), lesklý fotopapír (k dispozici je však i matný). Můžeš si také vybrat, zda chceš vazbu s vatováním či bez. Já v rámci úspory peněz zvolila druhou variantu. Co jsem ale maximálně ocenila, je možnost fotoknihy bez čárového kódu, který by mi tam zkrátka vadil. Kazilo by to celkový dojem. A v neposlední řadě si můžeš zakoupit i dárkové balení, které vypadá vskutku luxusně!



Dále tě program navede k výběru toho, jak budeš fotoknihu tvořit. Můžeš ji vytvořit doslova v minutě pomocí předpřipravené šablony či s automatickými návrhy. Já zvolila cestu prázdné šablony, abych se mohla kreativně vyřádit. Prázdná šablona ti umožňuje si knihu poskládat dle svého gusta!


Navolíš si motivy, jaké se ti nejvíce líbí. Moc mě potěšila nabídka motivů pro miminka a já vybrala trefně motiv s názvem Emma (naše holčička se jmenuje Ema). Nejprve jsem si vybrala 26 stránek, ale v průběhu tvoření jsem je navýšila (nakonec je jich 32), jelikož jsem zjistila, že fotografií máme skutečně požehnaně.


Do fotoknihy si můžeš přidat různé návrhy šablon, různá pozadí jednotlivých stránek, také zábavné kliparty a samozřejmě i textová pole, pokud chceš k fotografiím přidat popisky (například citáty, zážitky…). Přidávání fotografií je snadné, můžeš si je jakkoliv upravit, oříznout, posunout. Také texty je možné si navolit dle tvé představy (fonty, barvy, velikost…). Já teda hojně využívala roztomilé kliparty, které knize dodaly šmrnc, a na každou stránku jsem dala jiný motiv pozadí, aby to nebyla nuda.


Jaký je výsledek?

Fotoknihu jsem měla do týdne doma (na stránkách si můžeš najít lhůty dodání). Nakonec stála 1153 Kč (poštovné je 119 Kč), ale musím uznat, že za ty peníze to skutečně stojí. Tolik možností, jak si knihu můžeš dotvořit! Každý výtvor je pak jedinečný, úplně jiný…

S výsledkem jsem maximálně spokojená. Kniha předčila má očekávání. Je kvalitně zpracovaná, jednotlivé stránky jsou tak, jak mají být. Tisk je kvalitní, barvy jsou živé. Žádné stránky nejsou pokrčené nebo nějak chybné. Takhle to prostě má vypadat, když si něco objednám!

Se službami jsem byla maximálně spokojená a dáreček mou sestru i přítele velmi potěšil! Pokud sháníš tip na dárek například pro babičky, které fotografie svých vnoučat a dětí milují, pak vřele doporučuji. Za ty peníze to zkrátka stojí.

Žádné komentáře:

Okomentovat